Jeg elsker min bukser! Min cowbojbukser danser med mig altid! Jeg går ud om lördagen og jeg daaanser med det omkring hehe Köbenhavn! Men politiet hader det! Jeg ved ikke hvorfor… Men vi altid havner i hulet…
Det er et par sokker. De er hvide. De er mine favorit sokker i den hele verden. Jeg købte dem i en butik på Island. Jeg købte dem fem år siden. De kostede femhundredognioghalvfems islenske kroner. Jeg elsker dem fordi de er meget mjukt og komfortable. Jeg vil gerne klone desse sokker. Sokkerne er numer enogfyrre. Jeg kan sælge dem til dig for nihundredognioghalvfems islenske kriner.
Flott saga? Heimaverkefni sem þú átta að skila i morgen?
hvorfår? OK, min sokker er gul og vide, min bukser er grøn, min sweater (já það er danskt orð) er grå, jeg elsker min sweater (hoho) og jeg har et armbånd og gul og rød nægler! mit hår er lyse-brun eller lyse-brun-rød, jeg ved ikke.. jeg ved ikke hvad jeg kan sige mere, jeg går i tónheyrn efter 40 minutter og jeg skriver TSNG om aftenen!
Hugi notar vefkökur til að bæta notendaupplifun á vefsíðunni og greina umferð um hana.
Einnig hefur Hugi uppfært persónuverndarstefnu sína. Skoðaðu stefnuna hér..